fredag 15 april 2011

Award!


Jag har fått en award till, denna från
 Jag blir så glad, för när jag först började min resa här i bloggvärlden så var jag så faschinerad över alla som hade en award. Och nu har jag flera styckna själv! Denna award skall man ge vidare till någon som har mindre än 100 följare, så att de kan bli uppmärksammade. Jag har så dålig koll på vilka som redan fåt den och vilka som inte tar emot awards, så jag tänker ge denna till några som jag verklige tycker förtjänar den och Ni får göra som Ni vill om ni vill ta emot dem eller om ni vill låta bli, men ta gärna till er att jag tycker att ni har fantastiska och inspirerande bloggar som jag älskar att besöka! Jag ger den alltså vidare till;
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<

Stor kram till er alla 3!!!

Jag skall snart titta in till er alla, längtar efter att få se vad i hittat på! Jag har haft det lite körigt denna veckan så jag har inte hunit blogga runt som vanligt!
Kramis!



2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ SNÄLLA GULLIGA DU VÄNNEN STORT TACK FÖR ATT DU VILL GE MIG DENNA FINA AWARD OCH FÖR DIN GULLIG ORD DU ÄR JO BARA SÅ HIMLA GOD:)

    Ett stort GRATTIS till dig också som har fått denna fina Award det är du verkligen värd:)

    Vad trevligt att du gillade mitt kavaj kort det är ett riktigt trevligt kort att göra till en man/ kille:)

    Vad trevligt att du ska få åka till stan och handla det blir nog riktigt skoj:)
    Är säker på att det inte är något problem för dig att hitta något roligt:)
    Å som du själv säger så är det ett mycket angenämt dilemma hi hi hi:)
    Ha så himla kul det är du värd och hoppas att lördagen och helgen blir riktigt kanon för dig:)
    Ha det bäst min vän och var rädd om dig:)
    Massor med kramar från din lilla vän Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  2. God morgon på dig min vän:)
    Hoppas att du fick en jättetrevlig dag i stan i går och att du hittade något riktigt snyggt för ditt presentkort:)
    Önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer:)
    Massor med kramar från din lilla vän Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera