måndag 1 augusti 2011

Blogcandy!

Min vän och svägerska Pernilla har i sin blogg en pågående blogcandy. Den pågår tom 1 september. Man kan vinna denna underbara väska med utstansat och uppstämplade motiv. Vi hjälps åt att besöka Pernol och då kommer hon snart över 20.000-besökare-strecket!!!


Vill också passa på att säga en miljon gånger tusen och åter tusen tack för alla goa kommentarer, fast jag är totalt osynlig på min blogg. Men jag tänker på er och jag mår bra. Det är bara det att jag har så mycket runnt okring mig med jobb och annat att tiden helt enkelt inte räcker till. Jag längtar så det värker efter att få scrappa nu, och att få lite tid att hälsa på er alla. Men jag tänker att det kommer en höst och då är det lättare att få tid till sådant.
Så tusen kramar och tankar till er alla!!!!

3 kommentarer:

  1. D e nog bara bra att få längta lite...
    Längtar efrer att få se lite nya alster här.
    Ha d bra!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra!

    Tack för att du ville vara med i min blogcandy! Lycka till!

    Ha det bra!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  3. Ja, vilken fin bloggcandy Pernol har!!! Man bara måste få vara med! :)
    Och ja, känner osm dig att tiden och orken inte räckt till pysslet och vänner som jag önskar, men vi får hoppas att saker och ting faller på plats och lugnar ner sig i höst så vi kan hämta upp lite av det vi missat. :)
    Önskar dig en trevlig helg! Kramar!

    SvaraRadera