måndag 31 oktober 2011

Jul, jul, strålande jul....


Ännu ett julkort.


Har nu varit förkyld i ca. 3v. och börjar känna mig tärd. Idag bestämde jag mig för att vara hemma från jobbet, har försökt att kämpa på men det är nog bara vila som hjälper ändå.

Har scrappat en hel del senaste veckorna, men jag visar väl ett alster i taget. Måste erkänna att jag skeppat iväg en del innan jag fotograferat det... Jag vet, skäms på mig!!!

Hur som helst, gillar God Jul bomullsbandet massor. Köpt på scraphuset.

Ha det bra alla. Tack för att ni hälsar på och lämnar så goa kommentarer!!!!!

3 kommentarer:

  1. Vad mycket vackra blommor och bokmärket är jättefint och ser så gammalt ut. Du har lyckats jättefint!
    Men det är så lätt hänt att man glömmer fota korten. Missade själv ett nyligen men är ett tag sedan sist. Det är sånt som händer ju. *rodnar*
    Hoppas du kryar på dig riktigt nu. Är ingen hit att vara småförkyld så länge för det tar så på krafterna.
    Hoppas du får en mysig pysselstund snart igen också och har det så bra du bara kan!
    Massor med kramar
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt julkort! Bandet var fint.

    Vila dig nu ordentligt! Det är ingen hit att vara småförkyld hela tiden. Bäst att du är hemma tills du blivit helt frisk.

    Ha en bra vecka!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  3. Trist med långdragen förkylning :) hoppas du snart kryat på dig bra beslut att vara hemma och ta det lugnt tycker jag..
    Jättefint kort och jag håller med om bandet, riktigt fint..
    Var rädd om dig / Kram kram

    SvaraRadera