lördag 24 mars 2012

Jag har gjort en skattkista...


...efter en mall som jag hittade hos Bella Mio (hoppas det var ok).





Den skall tjäna som påskägg till min son, fyllas med något gott! Han såg när jag gjorde den så det blir väl ingen större överaskning på så sätt. Men han gillar den massor.
Motivet har jag fått av en kär bloggvän, du vet vem du är, tack ***
De stora blommorna har jag gjort av bred spets, och fötterna är gjorda av stora pärlor som jag slipat lite så att de står stadigt.
Jag håller på med en till, de är så fantastiskt roliga att göra. Har lite dåligt med brads men det kanske går att använda de mindre också.

Och ja, just det; NU HAR KAMERAN KOMMIT, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, jag har saknat kameran som ni kanske anar.....
Kram!

20 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Den blev jättesnygg, visst är de roliga att göra!!
    Jag skulle behöva en ny camera!
    paketet har kommit, men jag har inte hämtat ut det än, ska se om jag kommer till stan idag!
    Ha en skön söndag!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att Oscar gillar denna. Så himla söt och så läckra blommor du har gjort. Ha en bra vecka. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. En superfin kista, förstår mycket väl att sonen gillar den!

    SvaraRadera
  4. Vilken jätte fin skatt kista.
    Min stämpel är köpt hos phunny face.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  5. Helt underbar skattkista säkert roligare att få än det vanliga påskägget :-)
    Tack för dina gulliga ord om mitt fjärilskort och kantstansen är så himmla fin, även till att klippa ut de små fjärilarna och använda på sina alster.
    Må så gott!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  6. Snygg!! Vad kul med en skattkista till påsk. Vi har snart haft godisuppehåll i en månad nu och det har gått så mycket bättre än jag någonsin kunnat tro (hittills ska jag väl säga). Men påsken kommer nog att bli lite jobbigare utan godis kanske, vi får se. Härligt med en kamera igen! Ha en underbar vecka! Kram Lilla jag

    SvaraRadera
  7. super gullig kista :D färgerna är så fina..
    ha en underbar vecka
    kram

    SvaraRadera
  8. Äntligen är jag på en efterlängtad bloggrunda efter att jag fastnade i påsk-pysslet. Och så ser jag att din kamera kommit! GRATTIS! ♥ Förstår dig att den var efterlängtad!
    Och vilket ögongodis du bjuder på med denna skattkista! Den är så fin! De ser så svåra ut men du har lyckats så fint! Beundrar er som klarar göra såna här saker... jag håller mig mer och mer till bara kort för jag tycker det är så svårt med sånt här. *rodnar*
    Hoppas du har kryat på dig och mår bättre nu och att det dröjer länge tills du är dålig igen och istället snart får en mysig pysselstund igen!
    Massor med kramar till dig!
    Åsa

    SvaraRadera
  9. vilken fin skattkista! Det blir nog uppskattat. Du får ta med kameran på söndag så att vi får se den. :)

    Ha det gott! kramis Pernilla

    SvaraRadera
  10. Å, så fin skattkistan är, kul att ha det istället för påskägg. Klart att han gillar den, vilket jobb du har lagt ner! Jag funderar på vad mina stora barn vill ha, tänkte altra påsar och lägga i pengar och nåt annat. Vi får se, de kanske blir besvikna om de inte får ägg!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  11. Hej på dig kära vännen:)

    WOW vilken kreativitet och vilken kista du har gjort kanon bra gjort:)Vilka underbara färger du har använt dig av och massor med härliga detaljer har du fått med:)
    Den måste ha blivit mycket uppskattad detta gjorde du riktigt bra:)

    Är SUPER GLAD för din skuld att du äntligen har fått din kamera så KANON :)

    Tusen tack snälla du för mycket trevligt besök i min blogg och dina ord om mina korgar :)
    Alla dina snälla ord tar jag och gömmer och vårdar ömt i mitt hjärta ♥

    Tokigt att du inte blev nöjd med din korg som du gjorde men den gör någon nytta i alla fall till dina blommor :)

    Vi har haft en underbar vecka med vår väder och sol :) Sen i dag så vaknar man upp till snö oväder och jätte kallt inte klokt hur det kan bli !!!

    Hoppas att din lördag och helg blir mycket trevligt :)

    STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  12. Åhhh så fin din skattkista blev. Har inte vågat mig på den, verkar så svår att göra. Har en annan kiste mall som ja testat o gav upp på. Ha det så bra, kramis Lisan

    SvaraRadera
  13. Hej på dig vännen :)

    Ville tassa in och önska dig en riktig trevlig och Glad Påsk :)

    Massor med kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  14. Det är bara lilla jag som tassar in här och ville önska dig en jättetrevlig helg, Valborg och 1: Maj :)

    Tänker på dig och hoppas att du mår bra och har det bra !!!

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  15. Ville bara önska en trevlig helg :D kistan är så söt.. kan titta på den flera ggr :D

    SvaraRadera
  16. Underbar kista. Fylld med godis, mums.
    Så fiffigt att fila på pärlor och använda dem som ben. Smart.

    SvaraRadera
  17. Hejsan, Hopppas att allt är bra med dig,.Har du med lite idétorka? Själv står det still och jag har ingenlust till att pyssla. Men saknar det ändå. Märkligt. Ha det så bra, kramis Lisan

    SvaraRadera
  18. Hejsan på dig vännen :)

    Det är bara lilla jag som tassar in och hoppas att du har det bra och mår bra:)
    Saknar dig och ditt pyssel så hoppas att vi hörs snart:) Tänker på dig ska du veta :)

    Önskar dig en jättetrevlig lördag och helg:)

    Kramar från Lilla Vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  19. Jättefin :)
    Kikar in för att önska en härlig söndag :) Kram kram

    SvaraRadera