tisdag 15 februari 2011

Kolla in vad fina grejjer!!!

Kolla in vad fina saker jag/vi fått till Alla Hjärtans Dag.

Först ut är ett kort som Oscar, jag och sambon fått av hans syster; Pernol. Titta in hos henne och se vad fina saker hon gör! Tack så mycket Pernilla, du är så snäll! Och jag bara älskar grodpappret! Och insidorna var så fina, men de behåller jag för mig själv, hihi. 

Sedan har vi en mycket tuff Sheriff Woody, som min mamma gjort av fimolera till Oscar! Den är hur läcker som helst, och på baksidan finns ett broschfäste! Kolla in detaljerna! Den är ca en decimeter hög, så jag förstår att det var ett riktigt piller att göra den! Tack älskade mamma! 


Här nedanför ser ni ett halsband och ett par örhängen i blåmetallic, som min mamma gjort i fimolera. Swarowskikristaller i mitten och fästen och hängen i sterlingsilver. Om ni vill köpa eller beställa smycken så kan ni gå in på deras hemsida; http://jbshemslojd.dinstudio.se/
Där kan man köpa dessa och annan hemslöjd, och även beställa om man önskar någon särskild färg.
Tack än en gång älskade mamma!!!


Mamma och pappa har varit här och ätit middag med oss idag, och då firade vi alla hjärtans idag istället. Mamma hade med sig plommonspäckad fläskkarré som hon gjort på förmiddagen, bearnesås och en tårta!!! Jag behövde bara "kokke pärer´n" och skära grönsaker!!! Plus alla dessa fina presenter. Sambon fick en trisslott istället för ett halsband, hahaha. Så detta har varit en sån där perfekt dag.

Det var allt för idag, men imorgon skall jag försöka få till något roligt alster, jag har faktiskt en massa material hemma som jag bara längtar efter att få sätta fingrarna i!!!

!!!!!!!!Kramisarillo!!!!!!!

7 kommentarer:

  1. Låter som en helt perfekt dag!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag!

    Vad fint du har gjort i din blogg, jag bara älskar ugglan!

    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Såå mycket fint :) Å vilka snygga smycken, en riktig skaparfamilj är ni ju :) Ska kika in och kolla lite smycken..
    Vill säga GRATTIS med till din vinst hos San :)
    Du vann de läckra trollen...
    jag hade med tur och vann drinkstämplarna :)
    Vilka turgummor vi är :)
    Ha det så gott / Kram kram

    SvaraRadera
  4. hej vännen!
    men så kul att få så fina grejer! Hon är snäll pernilla!!!
    Så söt uggla, blir nästa kär!
    ha en bra dag!
    Kram lene

    SvaraRadera
  5. Jätte fina saker du fått, kortet va jätte fint.
    Ha en bra dag Elin

    SvaraRadera
  6. Åh så fint uppvaktade ni blivit! Låter som ni haft ett jättemysigt alla hjärtansdags firande! Din mamma är ju grymt duktig på fimolera - så häftig woody va! :) Det är kul att leka med fimolera! Kram Emmeli

    SvaraRadera
  7. Vilka läckra saker din mamma gör av fimolera! Woody är hur häftig som helst och smyckena jättefina.

    Ha det gott!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera